Nieuws > Drie debutanten in Good Luck 1

7 november 2018, 20:38

De update van de ranglijst Good Luck 1-spelers allertijden heeft even op zich laten wachten! Het aantal gespeelde wedstrijden is bijgewerkt tot en met 31 augustus 2018.

Good Luck 1 speelde van februari tot en met augustus 12 wedstrijden. Slechts enkelen speelde alle wedstrijden. Arnold Jansen en Britt Kievit raakten helaas geblesseerd, maar de jonkies kwamen tot bloei en zelfs drie jonge spelers maakten hun debuut. Brian Krijger op 31 maart 2018, Jara Anemaat op 21 april 2018 en Milou Krijger op 26 mei 2018. Benoemenswaardig is ook de 200e wedstrijd van Hans Peterse op 2 juni 2018. Hij behoort nu tot een selectief groepje van 20 spelers die ooit 200 wedstrijden of meer speelden in het vlaggenschip van Good Luck. Jeroen Kars speelde zich met 3 wedstrijden in de Top 10. Ivo Kroon, Frederique Abbas en Nadine Bom speelden zich in de Top 40 en Maaike van Welsenis in de Top 50. De jongere generatie, waaronder Glenn van Oudenaren, Sven Schouten, Anouk Krijger en Kees van Winssen maakten een flinke sprong op de ranglijst. Inmiddels zijn er al weer diverse wedstrijden gespeeld. Binnenkort volgt dan ook weer een nieuwe update.