Nieuws > Drie debutanten in Ranglijst Good Luck 1 spelers allertijden!

8 augustus 2021, 14:55

Twee jaar geleden is de ranglijst Good Luck 1-spelers allertijden voor het laatst bijgewerkt. Door de coronamaatregelen heeft Good Luck 1, net als alle andere teams, bijna geen competitie- of bekerwedstrijden meer kunnen spelen.

In die twee seizoenen, die beiden door de maatregelen halverwege zijn afgebroken, heeft Good Luck 23 wedstrijden gespeeld. In die tijd hebben 3 mensen hun debuut gemaakt, te weten; Sam Buijze, Rif Hoogenboom en Sanne de Vos. Diverse spelers zijn de Top 50 binnen gekomen, zoals Frederique Abbas, Chantel Anemaat, Nadine Bom en Maaike van Welsenis. Leuk om te zien dat de jonge generatie langzaam klimt op de ranglijst! Hopelijk gaan we in september weer van start met de competitiewedstrijden en zullen vele wedstrijden bijgeschreven kunnen worden. Fijne vakantie!