Nieuws > Jeu de boules

20 juni 2007, 10:32

Korfbalvereniging Good Luck is voornemens om naast het korfballen ook met JEU DE BOULES te starten. Jeu de boules is net als korfbal een gezellige sport die zowel door dames en heren (gemengd) kan worden beoefend. Bij voldoende belangstelling/animo willen wij in september gaan starten. In eerste instantie kan worden gespeeld op de zaterdagen en dinsdag-, woensdag- en/of de donderdagavonden. Als er voldoende leden zijn dan bestaat er de mogelijkheid om ook overdag te gaan spelen. Natuurlijk kunt op deze dagen gebruik maken van al onze faciliteiten (kantine etc.) Naast jeu de boules kunt u natuurlijk ook aan alle andere activiteiten en avonden deelnemen die er gedurende het seizoen door ons worden georganiseerd. Korfbalvereniging Good Luck is een gezellige vereniging met 180 leden. Het terrein is aan de Heuvelweg 1 in Middelharnis (tussen Hernesseroord en de Advocaatfabriek). Indien u belangstelling heeft om zich bij onze vereniging aan te sluiten, verzoek ik u dit door te geven aan Jikke Peterse. Dit kan via de mail, hbpeterse@hetnet.nl of telefonisch 0187 - 487921. Natuurlijk kunt u ook bij haar terecht voor al uw vragen of voor verdere informatie. Ook bent u van harte welkom om een kijkje te komen nemen op ons complex aan de Heuvelweg.