Nieuws > Laatste ronde laatste kansen!

10 juni 2007, 23:06

Zaterdag 9 juni stonden de laatste wedstrijden op het programma voor de jeugd en voor de senioren uitkomende in de breedteklasse. Weken nadat de selectie hun laatste wedstrijden hadden gespeeld stond er voor een aantal van deze ploegen nog van alles op het spel.

Bij winst konden zowel Good Luck B-meiden, Good Luck A1 en Good Luck 3 nog kampioen worden. Hoe spannend wil je het hebben. Voor een aantal bestuursleden was dit ook weer reden om acte de présence te geven bij de deze wedstrijden.

De B-meiden speelden hun thuiswedstrijd onder moeilijke omstandigheden, door de druilerige regen was het veld veranderd in een spekgladde baan. In een spannende en gelijkopgaande wedstrijd kwamen onze B-meiden net een doelpuntje te kort om het kampioenschap te behalen. Teleurstelling alom maar hopelijk beseffen ze toch wel dat ze met z’n allen hun best hebben gedaan en dat als ze deze lijn komend seizoen doorzetten er nog veel meer in zit.

De junioren speelden hun laatste wedstrijd uit tegen ODI A1. Coach Elly Quak had er vooraf op aangedrongen dat de spelers vanaf de eerste minuut fel van leer moesten trekken en geconcentreerd moesten blijven spelen. Ondanks dat dit in eerdere wedstrijden nogal eens ontbrak werd er nu goed geluisterd en binnen no time stonden de Good Luckers dik voor en men ging dan ook met een 2-6 tussenstand aan de thee. Ook na rust zetten de junioren het goede spel door en met de 4-11 eindstand op het bord was het verdiende kampioenschap behaald.

Tussen de bedrijven door werd door de spelers van Good Luck 4 in Vlissingen nog even afscheid genomen van Bep Kattestaart. Met pijn in haar hart stopt zij na jarenlang 200% inzet getoond te hebben tijdens de door haar gespeelde wedstrijden als laatste van het gezin Kattestaart. Ook werden Hans en Dim nog met een presentje bedankt voor het begeleiden en aansturen van de ploeg. Vandaag was het 4de niet compleet en beide heren namen dan ook nog maar een halve wedstrijd voor hun rekening.

Als laatste deze dag moest Good Luck 3 aantreden tegen het 6de van Bolnes. Tot de rust leek er geen vuiltje aan de lucht met een ruststand van 5-10 maar de spelers van Good Luck 3 waren waarschijnlijk in gedachten al aan het feesten want binnen een paar minuten na de thee was het verschil nog maar twee doelpuntjes. Nadat collectief de mouwen werden opgestroopt en er weer ruim afstand genomen werd konden de bloemen toch uit de auto gehaald worden. Eindstand 10-19 en ook Good Luck 3 is verdiend kampioen.