Nieuws > Het 19e korfbal bedrijventoernooi

15 juni 2007, 11:08

De inschrijvingen zijn binnen, dit jaar gaan 18 ploegen strijden voor winst in de poules. Nieuwe deelnemers dit jaar zijn de ploegen van Schagen Lensen & van Krieken Accountants en Wallfoods International BV. Ook de naam Reeman Kunststof Kozijnen is nieuw al zult u hier waarschijnlijk een groot aantal werknemers van Zuidwester bij terug vinden. De spelers van Aqua Supervision zijn bekend van het meespelen met Quartier Latin en de laatste jaren met Partitio GSTL.

De deelnemers per poule zijn: Poule A op het "Tuinderij Vers" veld: * Fleuren Compost
* Hans Meijer Advies
* o.b.s. J.C. van Gent 1
* Politie Feijenoord Ridderster 1
* Rabobank Goeree Overflakkee
* Tuugie.nl 1 Poule B op het "Van der Vinden Vastgoed" veld: * Van Groningen Sloopwerken
* loodgietersbedrijf Rijmi
* Ouders & Co
* Politie Feijenoord Ridderster 2
* Schagen, Lensen & van Krieken Accountants
* Tuugie.nl 2 Poule C op het "WEA Deltaland" veld: * Aqua Supervision
* Brasserie Adam
* o.b.s. J.C. van Gent 1
* Reeman Kunststof Kozijnen
* Tuugie.nl 3
* Wallfoods International BV

In verband met de jaarlijkse truckrun verzoeken wij u op tijd te komen, u kunt uw auto's langs de Edison parkeren.

Het toernooi begint om 10.00 uur met de poulewedstrijden en hierna zullen de drie poulewinnaars tegen elkaar strijden voor het eindklassement.

De prijsuitreiking volgt hierna om ca. 15.30 uur.

Anders dan andere jaren wordt dit jaar de barbecue geheel verzorgd door Auke Wagenaar. Hij zal er voor zorgen dat het vlees of de vis voor iedereen klaargemaakt is. U hoeft zelf niet meer te barbecuen, er is genoeg voor iedereen, en samen met de heerlijke salades van Tuinderij Vers en een versnapering van de bar of de tap kunt u nog heerlijk nagenieten van de dag.

Tijdens het toernooi is de EHBO aanwezig.

De kantine en de tap worden "bemand" door Ina Minheere, Marjo Joppe, Jaap Joppe en Jaap Mijnders.

De wedstrijdleiding voor het toernooi is dit jaar in handen van Erika Schouten en Elly Quak. De organisatie wenst alle deelnemers, toeschouwers en supporters een sportieve en gezellige dag. Liesbeth, André, Arend, Dim, Hans en Henk.