Nieuws > Bedrijventoernooi

28 mei 2009, 17:47

Nog een aantal weken en dan is het al weer zo ver, bedrijventoernooi bij Good Luck. De organisatie is weer druk bezig met alle voorbereidingen, en de inschrijvingen komen binnen. Er kan dit jaar ook weer een keer getraind worden voor het bedrijventoernooi, en wel op woensdag 17 juni om 19.30 uur op het veld aan de Heuvelweg. Deze training kan alleen doorgaan indien er voldoende animo voor is, dus wanneer je het leuk lijkt om een keer te komen trainen voor het toernooi, geef je dan op bij Liesbeth Los via losgeld@upcmail.nl. Tevens is er dit jaar voor het eerst tijdens bedrijventoernooi ook de mogelijkheid om mee te doen aan een jeu de boules toernooi. Een aantal leden van onze jeu de boules tak zullen aanwezig zijn om een en ander te regelen en u op weg te helpen met jeu de boulen! Dit om de jeu de boules tak van onze vereniging te promoten.

Tot 20 juni,
De organisatie