Nieuws > Selectie Good Luck begint aan nieuwe seizoen

19 augustus 2009, 23:55

Afgelopen zaterdag stond de eerste training op het programma voor de spelers die in aanmerking komen voor de selectie van Good Luck. Dit was tevens de eerste officiële handeling van de nieuwe hoofdtrainer, Bert Mol uit Yerseke.

Een aantal maanden geleden is Good Luck na een aantal oriënterende gesprekken tussen Bert en onze TC een overeenkomst aangegaan voor de komende seizoenen waarin Bert als trainer voor de selectie en coach voor Good Luck 1 zal fungeren. Net als vorig seizoen zal het 2de selectieteam gecoacht worden door Elly Quak.

Bert is de vorige 3 seizoenen als trainer/coach werkzaam geweest bij Stormvogels uit Westkapelle. Aangezien onze ploegen in competitieverband en/of tijdens oefenwedstrijden tegen elkaar uit zijn gekomen was de selectie van Good Luck niet geheel onbekend voor Bert Mol.

Zaterdagmorgen stonden na een gedegen warming up een aantal pittige oefeningen op het programma die na een genuttigde lunch vervolgd werden in de middag. Komende weken zal de trainingsgroep verder uitbreiden als iedereen terugkomt van zijn/haar vakantie.

Binnenkort zullen hier de data en aanvangstijden van de oefenwedstrijden vermeld worden.