Nieuws > Historie Good Luck

5 oktober 2009, 12:30

Enkele leden hebben in samenwerking met de webmaster de historie van de club op deze website weer opgepakt. Diverse onderdelen onder het kopje historie zijn al behoorlijk lang incompleet. Daarom zijn de handen ineengeslagen en zijn met name de oudere leden gevraagd om informatie over de clubhistorie aan te leveren bij de webmaster. Dit kan in de vorm van foto's, teksten, tips, etc, etc. Een mooi overzicht van het ontstaan en de ontwikkeling van de club mag toch niet ontbreken op deze site. Afgelopen week zijn drie teamfoto's uit de periode 1997 - 2000 van Good Luck 1 toegevoegd. Leuk om eens te kijken wie er toen in het eerste speelden. Van twee teamfoto's ontbreekt nog het jaartal, hierbij wederom een omroep om informatie hierover door te geven aan de webmaster. Tenslotte is ook een kleine update aan de ranglijst Good Luck 1-spelers gedaan. Ook deze zal de komende tijd weer worden bijgewerkt. Neem een kijkje in onze clubhistorie, duik de oude fotoboeken in, zoek krantenartikelen op en mail ze naar de webmaster. Alvast bedankt voor jullie medewerking en veel leesplezier!