Nieuws > Bedankt!

22 oktober 2009, 20:52

Namens de kinderen uit de D2 en vanuit jeugdzaken willen wij iedereen, uit senioren 1,2,3,4 en 5 heel erg bedanken die trainen hebben gegeven en de coachtaken op de wedstrijddagen hebben waargenomen. SUPER! Toen de oproep werd geplaatst, was er een heel klein hoopje dat er iemand "op zou staan" die het wel leuk zou gaan vinden om deze groep blijvend trainen te geven en te coachen. En jawel hoor, het werden er zelfs 2 namelijk: Leonard en Anne. Zij gaan deze groep begeleiden. Dat wil niet zeggen dat we nu gelijk de ledenstop kunnen opheffen. Ondertussen hebben we al een aantal aanvragen gehad van kinderen die lid willen worden bij onze vereniging. Helaas staan zij nu op een wachtlijst. Mochten deze kinderen lid worden, dan kunnen wij zelfs een D3, F3 en een E2 opstarten. Laten wij hopen dat er op korte termijn toch mensen bereid zijn, naar het goede voorbeeld van Leonard en Anne, om teams te gaan coachen/trainen en dan dit probleem snel van voorbijgaande aard is.