Nieuws > Cake Actie

12 mei 2010, 12:52

UPDATE: Op 18 en 20 mei gaan we met de jeugd langs de deuren. Voor beide avonden zijn nog wat vrijwilligers nodig om de jeugd daarin te ondersteunen en de cake te vervoeren. We hebben nu voor dinsdag nog 6 vrijwilligers nodig. Hetzelfde geld voor de donderdag. Dan hebben we ongeveer nog 4 mensen nodig! Aanmelden kan via de mail; kimnoteboom@hotmail.com.

We zijn net als met Pasen een actie gestart maar dan niet met broden maar met de lekkere Cake van v/d Spoel. Zodat iedereen met de Pinksteren lekker aan de Cake kan! De opbrengst komt geheel ten goede aan ons nieuwe Complex.

We vragen een ieder zijn medewerking om dit tot een succes te maken. Natuurlijk verwachten we niet dat je met een briefje langs de deur gaat, maar wil je zelf wat bestellen of heb je toevallig een verjaardag of Collega’s die je wat wil verkopen dan heel erg graag.

Je kan via de site een bestellijst uitprinten of neem er één mee uit de kantine. We gaan ook nog met de jeugd in Middelharnis en Sommelsdijk langs de deur dat willen we doen op Dinsdagavond 18 mei en Donderdagavond 20 mei, alleen de kleintjes hebben wat hulp nodig aan de deur met het helpen afrekenen, ook zoeken we wat mensen met een auto die de kleintjes kunnen ondersteunen met het plattegrondje lezen en als de Cake op is effe een nieuwe voorraad kan ophalen. En op Woensdagavond willen we de bestelde Cakes rondbrengen bij iedereen die de lijst heeft ingeleverd, en ook daar zoeken we nog wat hulp bij!

De lijst inleveren uiterlijk voor 1 mei bij Kim Noteboom of Kees Anemaat.

En zou je willen helpen op één van de avonden dan graag een mailtje naar Kim kimnoteboom@hotmail.com met ook je Tel nr erbij.

Groeten Kim en Kees.

Bijlagen