Nieuws > Bedrijventoernooi 2010

4 mei 2010, 19:14

Zaterdag 19 juni 2010 wordt voor de 22e keer het bedrijven korfbaltoernooi georganiseerd. De organisatie voor deze editie is in handen van Arend Krijgsman, Dim de Looze, Hans Los, Henk van Rij en Liesbeth Los.

Net als voorgaande jaren zal er weer gestreden moeten worden om de grote wisseltrofee. Deze staat nu nog in de prijzenkast van Elcee.

Ook zullen de ploegen er alles aan doen om de Fair Play Cup, welke nu nog in het bezit is van Camping de Quak, te veroveren.

De uitnodigingen voor het toernooi zijn inmiddels verzonden. Heb je echter geen uitnodiging ontvangen maar heb je wel interesse om mee te doen dan kun je de uitnodiging, het inschrijfformulier en het bestelformulier hier downloaden of bij de organisatie opvragen.

De organisatie hoopt natuurlijk op zo veel mogelijk deelnemers.

Tevens zullen wij net als voorgaande jaren proberen om één of meerdere teams samen te stellen uit ouders, oud korfballers e.d. Als je zin hebt om met zo'n team mee te doen kan je jezelf opgeven via de mail; losgeld@upcmail.nl.

Omdat tijdens het toernooi Nederland een wedstrijd voor het WK voetbalt, is er voor de liefhebbers een tv of scherm waarop deze wedstrijd te zien is.

Vorig jaar is er voor het eerst tijdens het toernooi een jeu de boules toernooi gehouden. Dit jaar kan men zich weer opgeven om mee te doen aan het jeu de boules toernooi. De inschrijfformulieren kan je hier downloaden.

De organisatie

Bijlagen