Nieuws > Open dag nieuwbouw clubgebouw

1 juni 2010, 13:01

In eerdere berichtgevingen was door ons aangegeven dat de nieuwbouw van het clubgebouw aan de Oostpaatseweg op vrijdag 4 juni te bezichtigen zou zijn. In verband met het aanbrengen van de dekvloeren in het gebouw is het die middag echter niet mogelijk om het gebouw binnen te betreden.

Aangezien we de belangstellenden ook een idee van de verschillende vertrekken willen tonen is hierom besloten de open dag te verplaatsen naar vrijdagmiddag 11 juni van 14.00 tot 16.00 uur. De bouwcommissie zal deze middag ook aanwezig zijn om jullie eventuele vragen te beantwoorden.

Voor het opbouwen van de braderie wordt op deze dag ook nog dringend naar hulp gezocht. Ben je in de gelegenheid om deze vrijdag een paar uurtjes te helpen kan je je bij de organisatie of een van de bestuursleden melden.

Namens bestuur en bouwcommissie,

André Quak