Nieuws > Good Luck 1 weer kampioen!

7 juni 2010, 23:40

UPDATE: Zaterdag 12 juni a.s. is er vanaf 20.00 uur een kampioensfeest in de kantine. Hierbij wordt iedereen hartelijk uitgenodigd om de promotie naar de derde klasse met de selectie en coach en trainer te vieren.

Gisteren is Good Luck 1 zonder zelf in actie te komen kampioen geworden in de 4-de klasse. Atlas, de enige ploeg die nog op gelijke hoogte kon komen met Good Luck, speelde in Kloetinge met 10-10 gelijk tegen Blauw Wit.

Dat het spannend is geweest voor de enkele aanwezige Good Luckers in Kloetinge blijkt wel uit het feit dat Blauw Wit na de gehele wedstrijd achter te hebben gestaan in de laatste minuut een strafworp verzilverde en hierdoor op gelijke hoogte kwam met Atlas.

Hierdoor komt ons 1-ste team, na de afwezigheid van 1 jaar, volgend jaar weer in de 3-de klasse uit. De felicitaties voor Bert en zijn selectie zijn dan ook geheel op zijn plaats.

Vanuit Blauw-Wit kwam vandaag de volgende reactie binnen: Wij; Blauw-wit wenst uw vereniging, spelers en trainer van harte geluk met het behalen van de dubbel in de vierde klas. Mooi en spannend slot in deze poule. Hartelijk dank voor uw aanwezigheid afgelopen zaterdag langs de lijn. U had goed door dat wij vandaag van goeden huize moesten komen om onze plicht sportieve plicht te vervullen. Bedankt voor de consumptie na afloop en geniet van jullie feestje. Alle succes bij het zoeken naar een nieuwe trainer. Voor Bert alle succes bij Scheldevogels, je lijkt wat te hebben met "vogels". Misschien wel "Vroege Vogels".

Namens Blauw-Wit.
Wim Voorneveld.
Zie ook het wedstrijdverslag op de website van Blauw-Wit.