Nieuws > Good Luck in voorbereiding op nieuwe seizoen

16 augustus 2005, 17:52

De selectie van Good Luck is donderdag 11 augustus begonnen met de voorbereiding op het nieuwe seizoen. Oud-coach Jan de Leeuw heeft het stokje overgedragen aan Cees Blok. Het bestuur heeft eind vorig seizoen een overeenkomst met de Rotterdammer getekend, die de Barendrechtse club Vitesse achter zich laat.

Buiten een aantal mensen die terug willen keren bij de selectie hebben zich vooralsnog geen nieuwe mensen bij de selectie van Good Luck gevoegd en dus zal de nieuwe coach het met vrijwel de oude selectie het moeten gaan doen. Wilko Kattestaart blijft ook dit seizoen het tweede team begeleiden.

Afgelopen zaterdag werd ingevuld als trainingsdag. ‘s Morgens werd een programma afgewerkt, gevolgd door een lunch en in de middag wederom een schottraining.

De komende weken staan veel wedstrijden op het oefenprogramma. Aanstaande donderdag (18 augustus) spelen het 1e en 2e team tegen ZKV 1 en 2 uit Zuidland (aanvang 19.30 uur en 20.30 uur). Zaterdag volgt een oefentoernooi bij Oranje Zwart in Mijnsherenland. Donderdag 25 augustus gaat de selectie oefenen tegen Trekvogels en de 27e wordt bij Blauw Wit een oefentoernooi afgewerkt. Vervolgens zijn op dinsdag 30 augustus (voorlopig) de laatste oefenwedstrijden. Good Luck ontvangt dan thuis Scheldevogels uit Bergen op Zoom. De nieuwe trainer zal binnen enkele weken de namen voor het eerste team bekendmaken. Zaterdag 3 september begint de competitie voor beide teams. U wordt via de site op de hoogte gehouden over de resultaten van de oefencampagne.