Nieuws > Boterletteractie 2010

22 november 2010, 12:49

UPDATE: Niet vergeten... Dit is de laatste week om uw boterletter/Sintbestelling door te geven! De briefjes inleveren vóór 27-11-10 bij je trainer of bij Marjon of Marian.

Op 5 december is het de verjaardag van Sint Nicolaas. Natuurlijk verkopen wij hiervoor weer die heerlijke boterletters en staven, speculaaspoppen en pepernoten! Inmiddels hebben de meeste leden een inschrijflijst gehad. Wij, van de A&E commissie, hopen natuurlijk dat er veel producten verkocht worden!

De opbrengst gaat naar de clubkas om er leuke en noodzakelijke spullen van te kopen! Een boterletter kost € 6,75, een boterstaaf kost € 4,75, een speculaaspop kost € 3,- en een zakje pepernoten kost € 2,-. De volle inschrijflijst met het geld a.u.b. voor 27 november 2010 inleveren bij je trainer/ster, Marjon Tieleman of bij Marian Nobel. Op 3 en 4 december 2010 worden de producten rond gebracht.

Voor degene die niet genoeg heeft aan 1 inschrijflijst, per ongeluk geen briefje gehad heeft of het briefje zomaar kwijt geraakt is...

Vraag erom, wij hebben er genoeg of print de bijgevoegde lijst uit!

Met vriendelijke groet,
A & E Marian Nobel