Nieuws > Bedrijventoernooi 2011 Update!

20 februari 2011, 14:20

Een aantal maanden geleden hebben we aan jullie gemeld dat de datum voor het bedrijventoernooi zou zijn op 11 juni 2011. Echter, daar we hebben vernomen dat er dan toch veel mensen niet zouden zijn in verband met pinksterweekend, hebben we besloten het toernooi te organiseren op: 25 juni 2011. Noteer deze datum dus alvast in je agenda, binnenkort zullen de uitnodigingen weer verstuurd worden!

Tevens zouden nog graag suggesties ontvangen betreffende activiteiten te doen tussen de wedstrijden door. Wellicht dat het leuk is om tussen de wedstrijden door andere 'spelletjes' te doen, denk aan oud Hollandse spellen of een soort 6 kamp. Wanneer je een leuk idee hebt kan je dit door geven aan de organisatie via; losgeld@upcmail.nl.

Organisatie bedrijventoernooi,

Arend, Dim, Hans, Henk en Liesbeth