Nieuws > Laatste wedstrijd Nico Overduin in Good Luck 1

6 juni 2011, 08:40

Afgelopen zaterdag heeft Nico zijn laatste wedstrijd gespeeld in het 1e team van KV Good Luck. Nico begon op jongen leeftijd te korfballen in Oude-Tonge bij Korvo.

Persoonlijk ken ik Nico vanaf zijn jeugdjaren, waar ik een van zijn eerste trainers was. Daar heeft hij alle jeugd teams doorlopen en een talent was daar. Eenmaal bij de senioren bleek de waarde van Nico. Hij moest het niet hebben van zijn scorend vermogen, maar hij was de verdeler in het vak. Opvallend was dat iedereen graag met Nico in het vak wilde staan. Nooit een verkeerd woord, altijd die aardige jongen.

Toen het bij Korvo minder ging heeft Nico de overstap gemaakt naar Middelharnis om te gaan korfballen bij KV Good Luck. Ook daar had hij snel zijn plaats gevonden in het 1e team, een plaatst die hij zaterdag 4 juni pas afstond.

Het zijn mooie jaren geweest, met kampioenschappen, 2e klasse korfballen in de zaal, maar ook de degradaties. Maar nu na zoveel jaren korfballen in het 1e heeft Nico besloten er een punt achter te zetten. We hopen dat Nico niet verloren zal gaan voor KV Good Luck en dat hij op een lager niveau een balletje gaat mee gooien.

Nico, bedankt voor de mooie jaren en ik hoop dat er bij KV Good Luck nog velen volgen.

Namens het bestuur,

Jan de Leeuw