Nieuws > Shirtjes actie

15 augustus 2011, 12:49

Zoals de meesten van jullie nog wel weten, heeft Kees Anemaat in 2009 een shirtjesactie gehouden. Dankzij Kees inzet, hebben toen heel veel van onze leden een blauw trainingshirt aangeschaft. De shirts, met de leuke zilveren letters op de rug waren een groot succes en worden niet alleen gebruikt bij het trainen, maar ook als inloopshirt en zelfs tijdens wedstrijden van de jeugd (bijv. ipv hesjes)

Dit seizoen nemen Sharony en Irene het stokje van Kees over en is er dus weer een nieuwe shirtjes actie. We hebben voor de zomervakantie eens voorzichtig rondgevraagd binnen de vereniging en over het algemeen is men tevreden over het blauwe t-shirt. De shirts blijven goed van vorm en kleur, bovendien nemen ze goed vocht op. We hebben er dus voor gekozen om dezelfde shirts te bestellen.

Als u gebruik wilt maken van deze actie, dan kunt u onderstaand formulier invullen. Voor de maatvoering kunt u eventueel kijken naar de maat die u vorige keer heeft besteld, maar met name voor de jeugd is het zeer aan te bevelen om gebruik te maken van de pasmomenten die we gaan regelen (zie hieronder). Een t-shirt wordt bedrukt met uw eigen naam, dus achteraf ruilen is niet mogelijk.

We zullen, zodra de passhirts binnen zijn, jullie de mogelijkheid geven om te passen. Hiervoor komen Sharony en Irene naar een aantal trainingsavonden en eventueel naar de 1e twee wedstrijdzaterdagen.

Let op!! De kindershirts kosten €12,00 per stuk en de shirts voor de volwassenen kosten €18,00 per stuk. De deadline voor de bestellingen is 17 september 2011. (Mocht u hierna nog een shirt willen bestellen zijn daar extra kosten aan verbonden)

Voor eventuele vragen kunt u terecht bij:
Sharony Kransse, 0623547249, s.kransse@gmail.com
Irene van Peperstraten, 0629511288, daniel_irene_kids@yahoo.com