Nieuws > De Grote Clubactie

26 september 2011, 12:00

De Grote Clubactie is een loterij voor Nederlandse verenigingen. Door loten te verkopen, krijgen zij de extra inkomsten die ze hard nodig hebben: 80% van de opbrengst gaat direct naar de clubkas!

24-11-2010 is de trekking. Voor meer informatie over de Grote Clubactie zie www.clubactie.nl.

Vele hebben inmiddels een Grote Clubactie lotenboekje ontvangen. Wanneer dit niet zo is, op de tafels in het clubgebouw zijn er nog een aantal te vinden of laat het mij even weten (manny_manman@hotmail.com) dan zorg ik er alsnog voor.

Er wordt binnen de vereniging hard gespaard voor een digitaal scorebord. De opbrengst van deze actie wordt daar ook voor gebruikt. Op een poster in de kantine wordt wekelijks de stand van de verkochte loten bijgehouden. Laten we er met z'n allen voor zorgen dat we tot een mooi resultaat komen!

Wil iedereen voor 16 oktober 2011 zijn/ haar clubloten inleveren! Dat is gewoon bij je trainer/ trainster mogelijk.

Met vriendelijke groet,
Marian