Nieuws > Bijscholing scheidsrechter

11 januari 2012, 17:31

Allereerst iedereen de beste wensen voor 2012. We willen er een mooi, sportief, maar vooral gezond jaar van maken.

Jullie lezen het al in het onderwerp, bijscholing scheidsrechter.

Wanneer: maandag 16 januari
Hoe laat: 19:30 uur
Waar: kantine Good Luck

Wat is de bedoeling:
Lau en ik hebben het idee geopperd om de leden die af en toe, of wat regelmatiger binnen de vereniging fluiten, de mogelijkheid bieden voor een bijscholingsavond. Wat moet je daarbij voorstellen. We gaan niet terug in de boeken, het is meer een avond waar we gaan uitleggen hoe het met de regelgeving zit, spelregels, randvoorwaarden, e.d. Je krijgt ruim de tijd om nou net die ene situatie waar je niet in weet wat te doen, te vragen, en wij zullen daar de antwoorden op geven.

Ik heb nog geen diploma:
Een aantal van de aangeschreven leden zullen nog nooit gefloten hebben of hebben geen diploma, maar toch hebben jullie ook uitgenodigd. Wat we ook willen gaan doen om die personen die nu nog geen diploma hebben, de kans te bieden deze te gaan halen. We willen inzetten dat iedereen minimaal Basisopleiding A gaat volgen, wil je meer uit je carrière halen is Basisopleiding B noodzakelijk. Bij voldoende deelname is opleiding binnen de eigen vereniging mogelijk.

De kosten van de opleiding worden door de vereniging betaald.

Kijk even op http://opleidingen.knkv.nl/Flex/Site/Page.aspx?PageID=15338&Lang=NL.

Wat is het vervolg hierop:
We willen bij de thuiswedstrijden de scheidsrechters gaan begeleiden. Het is niet de bedoeling om je af te kraken, dat is niet moeilijk, maar we willen je juist die bagage mee geven waar je mee vooruit kan komen.

Willen jullie aangeven per mail of je wel of niet komt. Wil je de Basisopleiding A of B gaan volgen, dan graag dit opgeven via de mail.

Klik hier om te antwoorden

Met vriendelijke groet, mede namens Lau Minheere

Jan de Leeuw