Nieuws > Nomineer de penningmee​ster

23 februari 2012, 12:56

Nomineer je penningmeester en maak kans op €2500,- voor de clubkas!

Penningmeesters van sportverenigingen zijn zeer belangrijke, maar vaak onderbelichte, vrijwilligers. De Penningmeester van het Jaar verkiezing zet de penningmeesters daarom in het zonnetje. Iedereen kan vanaf 20 februari een maand lang de penningmeester van zijn/haar sportclub nomineren, als waardering. Doe mee op http://www.penningmeestervanhetjaar.nl/stem/anton-bruinse-kv-good-luck-middelharnis!

Een vakjury onder leiding van Humberto Tan maakt op 4 april, de Dag van de Penningmeester, de winnaar en de twee runners-up bekend. De winnende penningmeester wint €2500,- voor de clubkas en sluit de Amsterdamse Effectenbeurs met de traditionele gongceremonie. De jury kijkt niet alleen naar de motivatie, ook naar het aantal stemmen. Dus roep de vereniging na het nomineren op te gaan stemmen! Nomineren en stemmen kan t/m 20 maart 2012.

Naast de hoofdprijs van €2500,- voor de clubkas ontvangen alle genomineerde penningmeesters een half jaar lang gratis het magazine SPORT Bestuur & Management. En worden alle penningmeesters uitgenodigd voor een van de vier regionale minicongressen over goed penningmeesterschap.

De partners van de verkiezing zijn Davilex, Grote Clubactie, SPORT Bestuur & Management en Stichting Bevorderen Efficiënt Betalen. Elke partner heeft een sterke link met de sport en zet zich met haar diensten en producten dagelijks in voor het verenigingsleven.

Vriendelijke groet,
Rianne Schenk