Nieuws > Good Luck handhaaft zich in de 3e klasse!

13 maart 2012, 18:38

Het zaalseizoen 2011 - 2012 zit er weer op. Een vreemde competitie, met op het eind vier wedstrijden tegen twee tegenstanders, te weten All Ready uit Zierikzee en VIOS uit Willemstad. Door de laatste vier competitiewedstrijden in de zaal op rij te winnen heeft Good Luck zich in de 3e klasse K weten te handhaven.

De vreemde competitieopzet gaf halverwege uiteraard een vertekend beeld. Voorafgaand aan de laatste vier wedstrijden had Good Luck slechts 2 punten behaald in een overwinning tegen Stormvogels. De nummer 8 degradeerd sowiesie naar de 4e klasse en de slechtste nummer 7 van alle 3e klasse pouls ook. Dat was dus even tellen hier en daar. In feite had Good Luck zich door de twee overwinningen op All Ready al veilig gespeeld, maar je weet het nooit, bijvoorbeeld met fusies van clubs ergens in het noorden van het land. Met nog twee wedstrijden voor de boeg stonden de korfballers uit Middelharnis op een zevende plaats met 6 punten. Op de laatste speeldag werd zelfs de 6e plaats op de ranglijst veilig gesteld. In de laatste minuten van de wedstrijd tegen VIOS werd een overwinning van 14-13 behaald. Good Luck is hiermee op 10 punten geeindigd. Heel de selectie, basisspelers en wisselspelers, heeft hier echt keihard voor gewerkt. Een dik compliment dus voor iedereen, ook het publiek wat in de ploeg is blijven geloven. Volgend seizoen komt Good Luck 1 in de zaal dus wederom uit in de 3e klasse. Nu focussen op het restant van de veldcompetitie, want daar is ook nog werk aan de winkel om handhaving te realiseren.