Wedstrijden > Good Luck 2 - 't Capproen 2

Datum: 6 december 2014
Tekst: Adwin Krijger

Good Luck 2 wint van hekkensluiter en sluit aan in de middenmoot

Zaterdag 6 december stond in de Staver de streekderby tussen Good Luck 2 en 't Capproen 2 uit Hellevoetsluis op het programma.

Beide ploegen stonden onder aan de ranglijst met beiden 1 winstpartij en dus 2 punten.

Good Luck begon matig aan de wedstrijd, het eerste aanvalsvak had moeite om het achterverdedigen op te lossen en het duurde dan ook een minuut of tien voordat we met een enigszins Lucky shot op 1-0 kwamen.

Al snel stond het gelijk en kon het tweede aanvalsvak aan de slag. Dit draaide beduidend beter en de voorsprong werd dan ook terecht uitgebouwd.

Zo stond er bij rust een 7-4 voorsprong voor de Good Luckers op het bord en was het zaak om na rust gelijk de 8-4 erin te knallen zodat de wedstrijd gespeeld zou zijn.

Helaas kwam 't Capproen terug tot 7-5. De ingebrachte Ingmar Adam kreeg de opdracht om er eens lekker een paar in te schieten en te profiteren van de ruimte die de heren van 't Capproen weggaven. Dit was niet tegen dovemansoren gezegd want binnen tien minuten hadden Rianne met haar tweede en Ingmar de opdracht uitgevoerd en stond er een 9-5 score op het bord. Via 9-5 werd het na opnieuw twee doelpunten van Ingmar 12-6 en was de wedstrijd gespeeld. De laatste tien minuten werd de score nog lekker uitgebouwd zodat er uiteindelijk bij 16-7 werd afgefloten.

De opdracht was voltooid; twee punten pakken en aansluiten in de middenmoot.