Wedstrijden > Good Luck 2 - Nexus 2

Datum: 16 mei 2015
Tekst: Adwin Krijger

Good Luck 2 scoort te weinig

Ook voor Good Luck 2 stond afgelopen zaterdag de laatste thuiswedstrijd tegen Nexus 2 uit Schiedam op het programma. De eerste wedstrijd werd op het veld in Schiedam verloren met 18-11 maar de beide zaalwedstrijden werden door ons tweede gewonnen.

Na de goede wedstrijd tegen de nummer twee uit de poule Gemini (14-13 verlies) was er een goede instelling om de punten in Middelharnis te houden.

Op zich hadden we de hele wedstrijd het betere van het spel maar daar waar de doelpunten vorige week gemakkelijk vielen werden nu veel te veel kansen gemist. Vrije doorloopballen, korte kansjes, de bekende ballen van Sam….allemaal niet door het kunststof.

Zo stond er een 5-6 ruststand op het scorebord.

Na rust kwam Good Luck, net als vorige week goed uit de kleedkamer en werd de achterstand omgebogen in een 8-6 voorsprong. Het was jammer dat we niet door konden drukken en de voorsprong verder konden uitbouwen. Na de 9-9 was het op voor Good Luck maar bij Nexus nog niet.

Eindstand 9-12.

Over twee weken de laatste wedstrijd van dit seizoen uit naar Paal Centraal in Delft en hier willen we toch nog wel een keer de punten pakken om zo het seizoen goed af te sluiten.