Wedstrijden > KCR 7 - Good Luck 3

Datum: 12 september 2015
Tekst: Maarten Kreeft

Een frisse wind, dat gebeurt maar zelden

Na een verdiende zomerstop, waarbij de Good Luckers van het derde bij konden komen van een zinderend seizoen. Een seizoen waarin het derde ongeslagen kampioen is geworden. Dat er Good Luckers niet stil hebben gelegen is wel duidelijk. Kim heeft dit wel erg letterlijk genomen... Inmiddels weer een aantal weken zwanger. Goed gedaan Peter... Van harte gefeliciteerd familie Winkels. Thea, ook niet stil gezeten. Verhuisd naar Timboektoe, nou ja... Alblasserdam, wat scheelt het.

Weekendjes weg, cursussen en werk. Door al deze rompslomp was het derde aardig aangedaan tijdens de eerste geplande wedstrijd in Ridderkerk. Maar, niet getreurd en geschokt. Versterking is gevonden in topatleten. Atleten voorheen spelend voor de A's en een tijdelijke transfer van het vierde.

Lotte, Marieke en coca cola euhm grenadine... Gerdine, sorry, versterkten onze ranken vanuit de A's. En versterken hebben ze gedaan. Marieke, met haar lange paardestaart, heeft menig tegenstander weten uit te schakelen met een zweepslag van haar haar. Lotte, gooide gericht het licht uit de ogen van menig tegenstander en soms een medestander. Aan aanmoediging geen gebrek voor Lotte. Haar trouwste fans stonden langs de zijlijn met spandoek en al. Gerdine probeerde haar tegenstandster van de wijs te brengen door steeds op haar armen te gooien. In theorie een sterke tactiek, in de praktijk liep dat net iets anders. Anne, in eerste instantie verdacht van sabotage, bleek het goed met ons voor te hebben en gooide er maar liefst 4 in. Dat doet ze anders nooit. Hopelijk komen ze van het vierde hier niet achter. Dat zou l...ig zijn.

Ook Gijs waagde weer een poging, na zijn liesblessure en het aanstaande tweede vaderschap, ging hij er volledig voor. Dat was wel duidelijk te zien. Dat hij nog last had van zijn lies. Maart V. was er ook. Heel fijn. Kon hij de drankpot weer aanvullen. Dat was wel zo'n beetje zijn beste bijdrage. Harm, hij was er ook. Hij heeft goed koffie voor de wedstrijd gehaald en melk voor in de koffie. Daniel was er ook, handig voor de shampoo, die we altijd vergeten zijn.

Het was hartstikke gezellig, dat was het ook al voor de wedstrijd toen we 10 minuten voor aanvang nog aan een bakkie zaten. Bedankt dames van de A en topscoorder Anne.

Volgende week zijn de atleten in verschillende wedstrijden verdeeld over de gehele zaterdag te aanschouwen, komt allen!