Wedstrijden > DSO 5 - Good Luck 3

Datum: 26 september 2015
Tekst: Maarten Kreeft

Babyshower, lekker zonnetje en spionage drone's!

Laat ik beginnen met de grootste afwezige bij de inmiddels traditionele topper tegen DSO. Uw eigen sterspeler was afwezig voor deze wedstrijd en er wordt volop gegist naar de reden.

Overbelasting door meetrainen met selectie en spelen bij het 4de en de midweek? Privé omstandigheden of toch iets anders? Laat ik het zo zeggen, ik zal hier zelf niets over zeggen maar wacht de komende column van Marco van Basten in VI maar af... wie weet wat hij hier over gaat zeggen.

Ondanks mijn afwezigheid toch een wedstrijdverslag... dankzij een anonieme bron en de inzet van een spionagedrone!

Verdere afwezigen waren Maart V., door alle geplande vakanties en activiteiten rond verkoop van zijn huis zal hij waarschijnlijk pas volgend veldseizoen weer meedoen. Gelukkig.

Harm had een babyshower, eind van de middag pas maar toch. Wij mochten allemaal niet komen vandaar dat hij deze gepland had tijdens een uitwedstrijd. Gelukkig had hij wel wissels geregeld, Marco en André. Harm heeft er wel alles aan gedaan om ons te laat te laten vertrekken door Andre niet een half uur eerder bij het vertrekpunt tel laten komen. En de wedstrijdmap had hij verstopt in Oude Tonge...

Dames waren wel compleet met Anouchka, Clarinda, Sanne, Yvette en zelfs Thea was helemaal naar Middelharnis gekomen om te te gaan naar DSO.

Gezelligheid troef dus de dames en heren reden afzonderlijk richting Brabant. De meisjes met z'n vijfen in de dinkytoy van Yvette en de heren lekker ruim in de hoerensloep van Daniël.

Over de wedstrijd kan ik kort zijn, het zonnetje scheen (kijk alleen maar naar het hevig verbrande hoofd van Gijs als bewijs).

DSO heeft er alles aan gedaan om de punten kado te doen aan de Good Luckers, na het missen van drie strafworpen is de scheidsrechter maar gestopt met het weggeven van strafworpen om onbekende redenen.

Om de schijn op te houden heeft hij Good Luck ook maar twee keer een strafworp geschonken, gelukkig hebben wij deze door Daniël laten nemen waardoor er maar eentje raak ging, per ongeluk.

Na de wedstrijd bleef het nog lang gezellig op het terras bij de geel-zwarten, lekker in het zonnetje en de luwte... maar ook uit beeld voor mijn drone.

Volgende week speelt dit topteam voor dag en dauw de thuiswedstrijd tegen VIOS (W), komt dat zien, komt dat zien!