Wedstrijden > Good Luck 2 - DeetosSnel 6

Datum: 14 november 2015
Tekst: Adwin Krijger

Good Luck 2 wint ook tweede wedstrijd!

Zaterdag 14 november stond de thuiswedstrijd tegen Deetos-Snel 6 op het programma. Good luck had een goede warming up in tegenstelling tot onze tegenstanders die pas enkele minuten voor aanvang compleet waren. De doelstelling vooraf was duidelijk... winnen!

De eerste helft werd het verschil in kracht goed duidelijk, een ruststand van 10-5 was het gevolg en kwam tot stand door op momenten goed te spelen en de tegenstander de fouten te laten maken. Op veel momenten was het echter ook onrustig en werden onnodige fouten gemaakt.

Het grootste gevaar kwam van 1 heer van Deetos-Snel die in totaal 6 keer scoorde. Duidelijk is dat Good Luck hier als team speelde en dat dit ook het beste resultaat oplevert. Is de ene week de een de uitblinker is het de week erop weer een andere speler die deze eer te beurt valt. Deze week was dat Lisanne die met 6 treffers het verschil maakte.

In de tweede helft hetzelfde beeld, een sterker Good Luck 2 wat op sommige momenten hele goede aanvallen liet zien maar ook momenten waardoor de tegenstander enigszins bij kon blijven. Het afmaken van kansen blijft toch wel een aandachtspuntje! De eindstand van 15-9 was een mooie afspiegeling van het krachtverschil en opnieuw een prima teamprestatie!

Volgende week de lastige uitwedstrijd tegen Vriendenschaar 5 in Hardinxveld Giesendam, benieuwd of we dan de punten weer mee kunnen nemen naar Menheerse!