Wedstrijden > Vr'schaar (H) 5 - Good Luck 2

Datum: 21 november 2015
Tekst: Adwin Krijger

Good Luck 2 laat winst glippen maar is nog steeds ongeslagen!

Zaterdag 21 november stond de derde wedstrijd van dit zaalseizoen op het programma. Met behoorlijk wat afwezigen starten we in een lege sfeerloze hal aan tegen Vriendenschaar 5.

Het begin was overduidelijk voor onze gastheren en gastvrouwen. Fysiek sterke spelers met een goed schot. Onze 1e aanval met daarin Petra, Marjon, Rowan en Brian moesten duidelijk aan elkaar wennen. Vriendenschaar kwam gemakkelijk op een 3-1 voorsprong en liep uit naar 5-2. Toen begon het toch wat beter te lopen bij Good Luck en nog voor rust konden we de schade weer repareren.

Ruststand 5-5.

Na rust een goed spelend Good Luck wat doorging op de ingeslagen weg. Geduldig zoekend naar de mogelijkheden en scoren op de juiste momenten.

Het is jammer dat in deze klasse het niveau van de scheidsrechters behoorlijk lager is dan in de vierde klasse want deze leidsman bakte er geen pepernoot van.

Zoals gezegd speelden we goed en haalde de dreiging van de goede schutters bij Vriendenschaar er uit. Good Luck kwam op een comfortabele 5-9 voorsprong en leek de wedstrijd te kunnen gaan beslissen. Jammer dat er een 100% kans en een strafworp werden gemist want hierdoor kon de thuisspelende ploeg weer aanhaken 9-9.

Dat we een duidelijk doel hebben voor deze zaalcompetitie was goed te zien want er werd door hard werken tot 2x toe opnieuw de voorsprong gepakt. Via 9-10 werd het 10-10 en weer 10-11 in de laatste minuut. Uitspelen... helaas zag de leidsman een overtreding niet en ging de bal naar de aanval van Vriendenschaar waar met een laatste doelpoging de 11-11 op het bord werd gezet.

Jammer dat we de overwinning niet binnen konden harken maar zeker een goede prestatie door met een behoorlijk aangepast team dit resultaat te halen.

Door dit gelijke spel zijn we op dit moment nog ongeslagen én koploper in de poule! Volgende week om 16.55 uur de wedstrijd tegen PKC in de Gooye te Dirksland.

Hopelijk zijn we na deze wedstrijd nog steeds koploper!