Wedstrijden > Good Luck 1 - 't Capproen 1

Datum: 5 maart 2016
Tekst: Marcel Kievit

Good Luck en 't Capproen in evenwicht

Zaterdag 5 maart speelde Good Luck de laatste thuiswedstrijd van het zaalseizoen tegen 't Capproen uit Hellevoetsluis. Beide ploegen zijn vaak aan elkaar gewaagd en dat was deze dag niet anders. De ploeg uit Middelharnis mistte drie basisspelers wegens blessures en speelde in een opstelling waar nog niet eerder op getraind was.

De beginfase was voor de Hellevoeters, die met scherp schoten en al snel op 0-4 stonden. Good Luck was zoekende en had het moeilijk in de eerste 20 minuten. Langzamerhand ging het wat beter draaien en het gaatje werd kleiner gemaakt, ruststand 6-8.

In de rust werd afgesproken wat er beter moest en in de tweede helft lieten de korfballers uit Middelharnis dat ook zien. 't Capproen liep nog wel uit tot 9-12, maar Good Luck naderde weer tot op 1 doelpunt en bleef keihard werken. Hiermee verdiende Good Luck dan ook een puntje mee, door in de slotfase de gelijkmaker binnen te schieten. Eindstand 17-17, waarmee Good Luck op een vijfde plaats eindigt met nog 1 wedstrijd voor de boeg.