Wedstrijden > Good Luck 2 - RWA 5

Datum: 5 maart 2016
Tekst: Adwin Krijger

Good Luck 2 laat zien wie de beste is...

Na drie weken rust was het afgelopen zaterdag in de laatste thuiswedstrijd van dit zaalseizoen weer tijd voor Good Luck 2 om aan te treden.

Te gast waren de spelers van RWA 5 uit Rhoon. De uitwedstrijd werd door ons tweede moeizaam met 12-12 gelijk gespeeld.

RWA wilde het de kampioen lastig maken en deed dit zeker. Het duurde behoorlijk lang voordat er werd gescoord. Aan beide zijden werd er goed gespeeld op het scherpst van de snede. Ruststand 4-1. In de tweede helft werd duidelijk waardoor Good Luck de terechte kampioen in deze poule is. Er werd goed gespeeld, met rust en overleg werd de voorsprong langzaam maar zeker uitgebreid. Zo stond er een prima eindstand van 12-5 op het scorebord bij het laatste fluitsignaal.

Jammer dat RWA de wedstrijd gefrustreerd de laatste minuten uitspeelde met commentaar op alles en iedereen maar uiteraard niet naar zichzelf keek.

Volgende week de laatste uitwedstrijd van dit zaalseizoen tegen Nikantes in Hoogvliet.