Wedstrijden > Good Luck 1 - 't Capproen 1

Datum: 21 mei 2016
Tekst: Marcel Kievit
Foto('s): André Quak

Good Luck zwaait coaches uit met overwinning!

Zaterdag 21 mei was de laatste thuiswedstrijd van Good Luck dit seizoen. 't Capproen uit Hellevoetsluis, de hekkensluiter in 3I, was de opponent. Voor beide ploegen stond er niets meer op het spel. Echter, de korfballers uit Middelharnis wilden deze thuiswedstrijd goed afsluiten. Uiteraard voor het publiek, maar ook omdat de ploeg na 6 jaar afscheid nam van de coaches Marcel Kievit (Good Luck 1), Peter van der Valk (assistent) en Adwin Krijger (Good Luck 2).

In de eerste helft had Good Luck moeite om scherpte te tonen. De 4-3 was dan ook magertjes. In de tweede helft liet Good Luck dit wel zien, waardoor het uitliep naar een 14-7 overwinning. Kort voor het eindsignaal werden de drie coaches door de gehele selectie fantastisch mooi in het zonnetje gezet.

Mooi die paralellen met Frank de Boer. Om 6 jaar trainer/coach te zijn van een club, waar jezelf lang in het eerste heb gespeeld, was prachtig. Het waren fantastische jaren en het is super dat Arie Muis het overneemt. Zeker mooi om afscheid te krijgen met veel familie, vrienden en een club waar je ook hebt gespeeld en een goede band mee hebt, aldus Marcel Kievit.