Wedstrijden > Good Luck 1 - SKV 1

Datum: 3 september 2016
Tekst: Arnold Jansen

Good Luck wint eerste wedstrijd!

Good Luck kwam, onder de nieuwe trainer Arie Muis en met 3 wijzigingen in de basis t.o.v vorig seizoen, goed uit de startblokken. Al snel werd er een 3-0 voorsprong gepakt. SKV, met veel geroutineerde spelers, nam daar geen genoegen mee en knokte zich terug tot 4-4. Daarna was het weer de beurt aan Good Luck dat de overhand had in de rest van de eerste helft. De teams leken te gaan rusten met een 11-7 tussenstand. Maar door een domme fout aan de zijde van Good Luck kreeg SKV nog 1 kans voor de rust en die ronde de dame van SKV beheerst af, 11-8.

In de rust afgesproken om het tempo hoog te houden en ze kapot te spelen, helaas kwam dit er totaal niet uit in de 2e helft, SKV had veel rebound en daardoor lange aanvallen. Bij Good Luck was het tempo eruit en de 100% kansen werden veelal gemist. Puntje voor puntje kwam SKV dichterbij tot ze uiteindelijk 4 minuten voor tijd de 13-13 maakten. Good Luck bundelde nog 1 keer de krachten en met succes, 2 minuten voor tijd maakte Ivo Kroon de 14-13 en daar had SKV geen antwoord meer op.