Wedstrijden > TOGO 1 - Good Luck 1

Datum: 24 september 2016
Tekst: Arnold Jansen

Good Luck komt niet in de buurt

Good Luck, had gezien de uitslagen in de poule en het onnodige verlies vorige week tegen KVK het gevoel dat er punten te halen waren tegen Togo uit Goes.

Al voor de 5e minuut kreeg Good Luck de eerste domper te verwerken, op het moment dat Togo de 1-0 maakte verdraaide Melanie van der Valk haar knie en moest helaas de strijd staken. Zij werd vervangen door Chantel Anemaat. Togo liep snel uit naar een verschil van 2 punten, maar kon het verschil ook niet groter maken. Totdat de 8-7 10 minuten lang als tussenstand op het scorebord stond. De verdediging van Togo hield het goed dicht en de bezoekers hadden aanvallen van maximaal 15 seconden. De verdediging van Good Luck kwam meer en meer onder druk te staan, tot uiteindelijk de 9-7 gemaakt werd. Ook het andere aanvalsvak had moeite om goede aanvallen op te zetten, daardoor stond er een ruststand van 11-7 na 35 minuten. Toen Samantha de Vos 10 minuten na de rust ook geblesseerd het veld moest verlaten was de wedstrijd eigenlijk al gespeeld. Togo was inmiddels nog een paar doelpunten extra uitgelopen. Good Luck probeerde het nog wel maar het zat er vandaag gewoon niet in. Er werd geëindigd met een 24-11 eindstand. Volgende week volgt de thuiswedstrijd tegen het nog puntloze Voltreffers, Good Luck zal aan deze wedstrijd 2 punten over moeten houden om afstand te nemen van de onderste plek.