Wedstrijden > Good Luck 1 - Voltreffers 1

Datum: 1 oktober 2016
Tekst: Arnold Jansen

Good Luck verliest een punt

Good Luck, gedwongen in een andere formatie, heeft zichzelf geen dienst bewezen tegen Voltreffers uit Oosterhout.

Good Luck had veel moeite met het achterverdedigen van de spelers van Voltreffers, die daarmee vanaf minuut een het tempo uit de wedstrijd haalden. Ondanks het spel niet goed was, kreeg de thuisploeg toch de betere kansen. Helaas werden de kansen niet omgezet in doelpunten en daardoor werd er gerust met een 3-4 achterstand. In de tweede helft stond het aanvallend beter aan de zijde van Good Luck, maar de kansen werden nog steeds niet afgemaakt. Good Luck pakte 2 minuten voor tijd eindelijk de voorsprong maar ook Voltreffers scoorde nog een keer, uitslag 7-7. Dit gelijke spel voelt als een nederlaag. Volgende week staat er wederom een thuiswedstrijd op het programma, de tegenstander is dan Scheldevogels, die vorige week onverwachts 2 punten pakte tegen Stormvogels.