Wedstrijden > Ventura Sport 1 - Good Luck 1

Datum: 12 november 2016
Tekst: Arnold Jansen

Good Luck verliest eerste zaalwedstrijd

Good Luck mocht afgelopen zaterdag weer beginnen aan de zaal competitie. De tegenstander was Ventura Sport uit Strijen. Deze ploeg is een bekende, hier werd in de voorbereiding op het veld seizoen nog tegen geoefend (13-15 nederlaag). Ventura staat op het veld bovenaan in de 3e klasse.

Ventura Sport begon scherp aan de wedstrijd en stond binnen enkele minuten al 3-0 voor. Good Luck begon redelijk aan de wedstrijd, de kansen werden wel gecreëerd maar we hadden wat pech in de afronding. De rest van de eerste helft bleef de beeld van de wedstrijd hetzelfde, Good Luck ging daardoor rusten met een 9-4 achterstand.

Ook het begin van de 2e helft bleef Ventura makkelijker scoren, zeker na de wissel van 1 van de heren, die in korte tijd 3 afstandsschoten maakte. Even later werden er ook 2 wissel ingebracht aan de kant van Good Luck. Zij gaven de ploeg nieuwe energie waardoor Good Luck in het laatste kwartier toch nog 5 doelpunten kon maken en er zo voor zorgen dat de nederlaag nog iets minder pijnlijk werd. Uitslag 21-12.

Komende week staan er 2 wedstrijden op het programma, a.s. donderdag speelt Good Luck voor de beker tegen 2e-klasser RWA en zaterdag staat de kraker tegen Vios uit Willemstad op het programma.