Wedstrijden > Good Luck D1 - Emergo D2

Datum: 11 maart 2017
Tekst: Lilly Boeter

Good Luck D1 - Emergo D2

Op zaterdag 11 maart 2017 was de wedstrijd Goodluck-Emergo. De teamleden; Jens, Job, Meerle, Pascal, Daan, Joëlle en Lilly. Afwezig; Joëlle geblesseerd Anouk (coach-trainer) was werken. Joëlle zat als suportter op de bank. Als eerste zaten Daan en Lilly op de bank. Jens, job, Meerle en Pascal speelde de eerste helft. Goodluck scoorde als eerste. Vlak daarna Emergo ook. Het was 1-1. Ondertussen werd er druk verdedigd en geonderschept. Uiteindelijk staat het het 3-3. De eerste helft is afgelopen. In de tweed helft zaten Job en Pascal op de bank. Daan, Lilly, Meerle en Jens speelde de tweede helft. In de tweede helft schoten de de doelpunten omhoog tot 7-3. In de derde helft zaten Daan en Lilly op de bank. Jens, Job, Meerle en Pascal speelde de derde helft. De doelpunten bleven stijgen. In de vierde helft zaten Meerle en Job op de bank. Jens, Daan, Pascal en Lilly speelde de vierde helft.Het was een sportieve wedstrijd. De eindstand was 12-6 voor Goodluck.