Wedstrijden > Luctor 1 - Good Luck 1

Datum: 1 oktober 2005

Belangrijke punten voor Good Luck

Na een lange reis kon Good Luck beginnen aan de derde uitwedstrijd van het seizoen tegen Luctor uit Terneuzen. Helaas moest de ploeg uit Middelharnis Britt Abbas missen vanwege ziekte en waren een aantal licht geblesseerde spelers toch genoodzaakt om in de basis te starten. Één van deze spelers was Nico Overduin die met een blessure aan zijn knie toch in de basis startte. Het was voor hem al zijn 250ste wedstrijd in het shirt van Good Luck 1. Luctor, dat strijdt tegen degradatie, begon zeer ambitieus aan de wedstrijd en speelde in een zeer hoog tempo. Good Luck had hier in de beginfase moeite mee en kwam ook op een 2-0 achterstand. Al snel was duidelijk dat Luctor dit hoge tempo absoluut niet vol kon houden en Good Luck kon groeien in de wedstrijd. Vrij eenvoudig werd de achterstand omgebogen in een voorsprong die de gehele eerste helft verder uitgebouwd werd. Vooral Petra van der Valk, Nico Overduin en Jan-Willem de Vos waren trefzeker en zij zorgden ervoor dat Good Luck met een 2-8 voorsprong konden gaan rusten. De tweede helft stond vooral in het teken van uitspelen en de krachten sparen. Nico Overduin werd als snel gewisseld voor Ingmar Adam en ook Samantha de Vos werd ingebracht in de plaats van Liesbeth Los. De overwinning kwam geen moment in gevaar, maar van verder uitbouwen van de voorsprong was tevens geen sprake. De scheidsrechter floot af bij een eindstand van 6-11 en de twee punten konden meegenomen worden naar Middelharnis. Na twee nederlagen op rij is met deze overwinning deze negatieve reeks doorbroken en kan Good Luck weer verder gaan bouwen.

Doelpuntenmaker(s): Petra van der Valk (5), Jan-Willem de Vos (3), Nico Overduin (2), Liesbeth Los (1)