Wedstrijden > Good Luck F1 - Ventura Sport F1

Datum: 27 mei 2017
Tekst: Anne Los

Good Luck F1 - Ventura Sport F1

Na het zaalseizoen is het F team opgesplitst in 2 teams. Dit was noodzakelijk om alle spelertjes voldoende speeltijd te geven. De trainingen op woensdag zijn gezamenlijk. In het begin was het best wennen met de nieuwe samenstelling, zeker voor de F2 waar veel beginnende korfballers in spelen.

De uitslagen waren heel wisselend voor beide teams. Veel doelpunten voor, maar soms ook veel doelpunten tegen. De F1 wist de meeste punten te behalen. Het team van Movado uit Dordrecht bleek de sterkste tegenstander in de poule.

Zaterdag 27 mei was de laatste wedstrijd op het veld voor de F1. De wedstrijd van de F2 ging helaas niet door. Een gelijk spel of winnen was nodig om kampioen te worden... best spannend dus!

De zon scheen uitbundig en het was warm om te spelen. Dit weerhield de supporters er niet van om het team te komen aanmoedigen. Muzikale begeleiding van de F2 langs de lijn, ze waren er klaar voor.

Onder leiding van scheidsrechter Kees ging de wedstrijd tegen Ventura Sport van start. Als snel werden de eerste doelpunten gescoord. Het team van uit Strijen was niet opgewassen tegen onze doelpunten makers en de wedstrijd werd gewonnen met 10-1!

Met champagne, confetti, rozen, taart en een ijsje voor de verjaardag van Maritt was het een groot feest!