Wedstrijden > Good Luck 1 - Luctor 1

Datum: 6 oktober 2018
Tekst: Rianne Tiggelman

Good Luck 1 knokt zich naar gelijkspel

Vandaag stond de wedstrijd Good Luck - Luctor op het programma. Het beloofde een spannende wedstrijd te worden. Beide ploegen stonden met gelijke punten op plaats 1 en 2. (Luctor beter doelsaldo). Good Luck wilde maar wat graag de koppositie van Luctor overnemen. In de eerste helft van de wedstrijd gaven de beide ploegen geen voorsprong uit handen, het ging gelijk op. Vlak voor rust kreeg Luctor nog een strafworp mee, waardoor de tussenstand in de rust 4-5 was. Vrijwel direct na het fluitsignaal van de scheidsrechter pakte Luctor de kans om de voorsprong in de tweede helft te vergroten. Good Luck keek in de 2e helft continu tegen een achterstand aan. Door een doelpunt van Britt Kievit kwam de tussenstand op 8-9. Geruime tijd stond deze tussenstand op het scorebord. Good Luck bleef knokken, zelfs na het signaal 'laatste minuut' gaf Good Luck niet op. En hard werken wordt beloond, in de laatste minuut was het Eelco van der Sluijs die voor de gelijkmaker en de ontlading op en naast het veld zorgde.

Eindstand: 9-9.