Wedstrijden > Terda 1 - Good Luck 1

Datum: 13 oktober 2018
Tekst: Rianne Tiggelman

Good Luck blijft winnen en pakt koppositie

Op zaterdag 13 oktober stond de uitwedstrijd bij Terda 1 (Breda) op het programma. Good Luck ontving Terda al eerder dit seizoen, tijdens de eerste competitie wedstrijd, op de Oostplaat. Good Luck won die wedstrijd met 12-7. Good Luck heeft geen verliespunten en staat met gelijke punten samen met Luctor bovenaan in de poule. Good Luck begon goed aan de wedstrijd. Eelco van der Sluijs mocht de openingstreffer op zijn naam zetten. Rowan Hullegie, Britt Kievit en Frederique Abbas maakten er al snel een 0-4 voorsprong van. Good Luck domineerde op het grasveld in Breda. Good Luck was Terda de baas en ondanks de 4 tegen doelpunten in de eerste helft, keek Terda tegen een flinke achterstand aan. Good Luck ging met een 4-11 voorsprong de rust in. Het fluitsignaal voor de tweede helft had nog maar net geklonken toen Ivo Kroon een mooie treffer maakte. Ook in de tweede helft was Good Luck heer en meester en voelde op geen enkel moment in de wedstrijd druk van de tegenpartij. Good Luck kreeg alle ruimte en kansen om te scoren. De wedstrijd zelf was niet de mooiste, het spel was traag en op veel momenten stond het stil. Dat mocht echter de pret niet drukken, want door de vele kansen die Good Luck kreeg, werd er ruim gewonnen van Terda 1. Door de ruime overwinning staat Good Luck op koppositie. Een mooie zaterdag voor Good Luck en coach Petri van Dijk.

Eindstand: 7-19.

Zaterdag 27 oktober staat de laatste wedstrijd van het 1e helft veldseizoen op agenda tegen Volharding 1. Aanvang: 15.30u op sportpark De Oostplaat.