Wedstrijden > Albatros 8 - Good Luck 2

Datum: 13 oktober 2018
Tekst: Rianne Tiggelman

Good Luck 2 is kampioen!

Zaterdag 14 oktober stond de wedstrijd tegen Albatros 8 op het programma. Er werd al een beetje over gesproken, maar je moet eerst winnen. Good Luck 2 kampioen kon kampioen worden. Net als Good Luck 1, kent Good Luck 2 dit seizoen geen verlies. Er wordt niet altijd overtuigend en ook niet met veel doelpunten gewonnen. Maar zoals coach Elly altijd zegt: Je hoeft er maar 1 meer te maken dan je tegenstander. De selectie van Good Luck is een hechte ploeg. Ondanks dat Good Luck 1 en 2 niet bij dezelfde verenigingen spelen, is de selectie samen uit. Vanaf het fluitsignaal was Good Luck niet altijd even scherp. Geruime tijd werd er niet gescoord, maar het was Albatros die de openingstreffer maakte. Brian Krijger mocht het 1e doelpunt voor Good Luck op zijn naam zetten en vervolgens waren het Glenn van Oudenaren en Evelien Kroon die beide 2x scoorden in de 1e helft. Good Luck ging met een prima voorsprong (1-5) de rust in. In de tweede helft wilde Good Luck de voorsprong vergroten. De aanval werd ingezet en Good Luck zag in de tweede helft een 1-10 voorsprong op het scorebord. Albatros had weinig antwoord op de doelpunten van Good Luck, maar wist in de tweede helft toch nog 4 doelpunten te scoren. Dat was alleen niet genoeg om het feestje van Good Luck niet door te laten gaan. De scheidsrechter floot af bij een mooie stand: 5-13. Good Luck kon het feestje gaan vieren. En samen uit, betekent ook samen een feestje vieren. De selectie van Good Luck zette het feestje voort met een hapje en wat drankjes in Zwijndrecht. Lekker eten, drinken en veel gezelligheid aan tafel. Naast het kampioenschap, moesten er ook nog 2 ‘verjaardagen’ worden gevierd. Elly wilde met Petri een geintje uithalen, maar ook Elly moest er aan geloven en werden er 2 verjaardagstoetjes op tafel gezet. (filmpje)

Zaterdag 20 oktober staat de laatste wedstrijd op het programma tegen ’t Capproen 2. Aanvang: 13:00u op sportpark De Oostplaat.

We willen CKV Albatros bedanken voor de taarten als felicitatie op ons kampioenschap. Dit werd erg gewaardeerd!