Wedstrijden > DeetosSnel C3 - Good Luck C1

Datum: 13 oktober 2018
Tekst: Marcel Kievit

Good Luck C1 kampioen!

De C1 begon dit seizoen vooral om te wennen aan de grotere bal en de hogere paal. Het overgrote deel van de ploeg is immers nog tweedejaars D. Op trainingen werd hard gewerkt en de voorlaatste wedstrijd speelde Good Luck C1 tegen de toen nog ongeslagen koploper Ventura Sport C1 uit Strijen. Die wedstrijd werd met 7-1 gewonnen. Good Luck C1 stond nog maar 2 punten achter en moest de laatste wedstrijd winnen EN Ventura Sport moest verliezen van de nummer 2. En dit onverwachte gebeurde op zaterdag 13 oktober. De C1 speelde een moeizame wedstrijd tegen de hekkensluiter, maar won wel met 3-6. Pas na afloop hoorden de kids dat ze kampioen waren geworden met het beste doelsaldo. Een topprestatie van deze kanjers!!! Op naar de zaal.