Wedstrijden > Good Luck 1 - ZKV 1

Datum: 23 maart 2019
Tekst: Rianne Tiggelman

Afscheid Britt Kievit en winst voor Good Luck

Zaterdag 23 maart was ZKV uit Zuidland te gast bij Good Luck. Voor Good Luck de laatste wedstrijd van het zaalseizoen en tevens het afscheid van Britt Kievit. Good Luck startte de wedstrijd met een 2-0 voorsprong, maar echt overtuigend was het niet. Het was slordig, kansen werden niet afgemaakt en het spel was niet echt overtuigend. ZKV leek in de eerste helft een paar keer op gelijke stand te komen, maar dit kon worden voorkomen. Vanaf de 8-5 werd ZKV meer op achterstand gehouden. Na de rust (10-6) bouwde Good Luck de score nog meer uit en maakte het ZKV op momenten erg lastig. Good Luck liet een betere tweede helft zien. Een mooie treffer van Britt (17-8) zorgde voor een hele mooie publiekswissel! Een heel mooi moment waar ook haar man en kinderen onderdeel van waren, met natuurlijk een groot applaus van het publiek, de spelers in het veld en de selectie. Britt speelde haar laatste wedstrijd voor Good Luck 1, na 17 jaar Good Luck 1! Wat een prestatie!

Eindstand: 18-10.