Wedstrijden > Good Luck 1 - Luctor 1

Datum: 1 juni 2019
Tekst: Rianne Tiggelman

Good Luck viert feest en mooi afscheid voor aanvoerder Arnold Jansen

Zaterdag 1 juni stond de kampioenswedstrijd tegen Luctor op het programma. Good Luck moest met minimaal 2 doelpunten verschil winnen om de titel te pakken. Een toch wel zware taak voor de ploeg van coach Petri van Dijk. In de eerste helft was Good Luck duidelijk de sterkere ploeg op eigen veld. Met rust stond het 6-2. Er was een mooi gat geslagen en moest in de tweede helft worden vergroot. Echter was het Luctor die de score tot 6-5 terugbracht. Met nog 1 minuut op de klok en 9-7 in het voordeel van de Rood Witten, was het zenuwslopend. Luctor scoorde in de laatste 10-20 seconden nog een doelpunt, waarmee zij de titel weer terug eisten. Ongelooflijk, maar waar; in letterlijk de laatste seconde maakte aanvoerder Arnold Jansen de 10-8 en was de ontlading groot! Good Luck pakt de titel en is terug in de 3e klasse! Voor aanvoerder Arnold Jansen een droom scenario; je allerlaatste wedstrijd spelen, in de allerlaatste seconde de beslissende treffer maken en het kampioenschap vieren! Arnold, bedankt voor je jarenlange lange inzet, je fanatisme en meer dan 300 wedstrijden!

En ook willen we onze supporters, familie en vrienden bedanken voor jullie support langs de lijn het afgelopen seizoen!