Wedstrijden > Vitesse 2 - Good Luck 1

Datum: 3 november 2005

Vitesse 2 - Good Luck 1

Donderdag 3 november speelde de selectie van Good Luck de tweede wedstrijd in de oefenreeks voor de zaal. Tegenstander was Vitesse 2 uit Barendrecht, dat reserve 1e klasse speelt. Good Luck begon zonder de zieke Liesbeth Los, ze werd vervangen door Thea Melaard. Good Luck begon goed aan het oefenduel en stond halverwege op een 2 - 7 voorsprong. In een te korte tijd kwam Vitesse 2 terug tot 6 - 8. Vervolgens nam de ploeg van coach Blok het heft weer in handen en liep voor rust uit naar een 7 - 10 voorsprong.

De tweede helft begon Good Luck ook scherp en doeltreffend. Annemiek Brouwer maakte haar debuut voor Good Luck. Ze verving Thea Melaard. Binnen 12 minuten liep Good Luck uit naar 8 - 13. De ploeg uit Middelharnis ging wat patronen uitproberen en had vervolgens een wat mindere fase. Daarentegen ging Vitesse 2 met scherp schieten en vocht zich terug tot maarliefst een 14 - 13 voorsprong. Vanaf dat moment ging de strijd op en had Vitesse 2 net iedere keer de voorsprong. In de slotfase kwam Maarten Vijfhuize het veld nog in voor Jeroen Kars en Good Luck pakte de voorsprong, 19 - 20. Op dat moment viel tevens Heidi Kamerling uit met een vervelende rugblessure. Door een fout in de aanval wist Vitesse 2 in de laatste minuut toch nog langszij te komen. De goed leidende arbiter floot bij 20 - 20 het duel af. Wederom een goede wedstrijd in de oefenreeks. Aanstaande zaterdag speelt de ploeg van coach Cees Blok de laatste oefenwedstrijd in deze reeks. In sporthal De Staver ontvangt Good Luck dan om 18.30 uur Korbatjo uit Oud-Beijerland. Een uur eerder treden de beide tweede teams tegen elkaar aan.

Doelpunten Good Luck: Marcel Kievit (5), Jan-Willem de Vos (5), Petra van der Valk (4), Heidi Kamerling (3), Britt Abbas (1), Annemiek Brouwer (1) en Jeroen Kars (1).