Wedstrijden > TOGO 2 - Good Luck 2

Datum: 3 december 2005

Good Luck 2 kan weer niet winnen

Na vier wedstrijden gespeeld te hebben staat Good Luck 2 nog altijd met lege handen. Eerder werd er al verloren van Blauw Wit, Stormvogels en Tjoba, waarvan de laatste twee onnodig waren. Deze keer was het TOGO wat Good Luck twee punten afnam. Hier zag het lang niet naar uit, daar Good Luck 2 tot een kwartier voor tijd steeds op voorsprong stond. Voor de derde keer dit zaalseizoen bleven de punten in Goes; het werd 11-9.

Tegenstander TOGO 2 is al jaren een lastig te bespelen ploeg voor Good Luck 2. Vorig jaar werd er al twee keer verloren van deze tegenstander en ook dit keer was TOGO eigenlijk de favoriet. Good Luck speelde vandaag zonder Kim Noteboom en Arie Jan Hartensveld. Op de bank begonnen Myrna van Brussel en Hans Peterse.

TOGO opende de score waarna Good Luck via Maarten Vijfhuize op gelijke hoogte kwam. Hierna nam Good Luck de regie in handen en kwam op een 1-3 voorsprong. Vanaf dat moment ging de score gelijk op. In de laatste minuut van de eerste helft bracht Nicole v/d Berg de formatie uit Middelharnis op 4-5 en kon er met een goede score worden gerust.

In de tweede helft was het aan Good Luck om de score verder uit te bouwen. Een ieder wilde nu wel eens resultaat zien na het harde werken en dit leek ook te gaan lukken, want snel kwam er een ruime 4-7 voorsprong op het bord. Toch was het de stugge Zeeuwse ploeg die langzaam weer dichterbij kwam en een kwartier voor tijd weer op gelijke hoogte wist te komen; 8-8. Aanvallend kon Good Luck het niet meer brengen en men kwam op een 10-8 achterstand. De 10-9 van Lindsay Abbas bracht nog een beetje hoop, maar bij 11-9 was de wedstrijd dan toch gespeeld. Voor de vierde achtereenvolgende keer werd er verloren en deze was wellicht wel de meest pijnlijke. Het is aan de ploeg om het te blijven proberen en hopelijk komt men dan snel van de nul af. 17 december a.s. speelt Good Luck 2 weer een uitwedstrijd. Dan tegen Emergo 1, om 16:50u in Tholen.

Doelpunten Good Luck: Lindsay Abbas (4), Nicole v/d Berg (2), Thea Melaard (1), Maarten Vijfhuize (1) en Gijsbert Gille (1)