Wedstrijden > DVS 3 - Good Luck 3

Datum: 4 februari 2006

Good Luck 3 eindelijk succesvol in uitwedstrijd

Na de laatste twee uitwedstrijden verloren te hebben wist Good Luck 3 eindelijk weer eens een uit te winnen. Waar voorgaande wedstrijden het afronden van de kansen mislukte werd nu wel met scherp geschoten. En hoe!!! De wedstrijd was nog maar amper begonnen of de jonge ploeg van DVS uit Hendrik Ido Ambacht stond al met 0 -6 achter. Ondanks dat de ploeg uit Middelharnis even schrok toen Rick Weijman na vijf minuten spelen het veld moest verlaten met een vervelende enkelblessure, bleef de ploeg scherp en noteerde een 3 - 8 ruststand.

Aangezien de aangewezen scheidsrechter voor deze wedstrijd niet was komen opdagen en zijn vervanger alleen de eerste helft kon fluiten werd er in de rust door DVS een piepjonge fluitist naar voren geschoven. Coach Elly Quak informeerde nog naar zijn ervaring als scheidsrechter en het ventje gaf hierna verlegen toe dat hij zelfs niet in het bezit was van een JWL-diploma. Aangezien de eerste helft sportief was verlopen en er geen ongetogen woord was gevallen werd het jochie toegezegd dat we hem er wel doorheen zouden slepen.

Voor het eerst sinds weken was het derde met 10 man vertrokken en het bleek dat dit nodig was ook. Harm Weijman was zijn jongere broer al na diens blessure komen vervangen en Marjo Joppe was na rust in de ploeg gekomen voor Anne Lokhorst. Een paar minuten na de hervatting werd Astrid Vis echter onwel en moest Anne haar schoenen weer aantrekken om Astrid te vervangen.

Na rust probeerde DVS nog met snel spel en veel loopwerk om het Good Luck moeilijk te maken maar de Good Luckers liepen met een aantal droge knallen van afstand verder uit. Vooral Samantha de Vos, die een aantal weken uit de running was met een vervelende rugblessure, wist de tegenstanders met een aantal fraai afgeronde doelpogingen te imponeren.

Dames Good Luck: Agnes Boeter, Anne Lokhorst, Astrid Vis, Marjo Joppe en Samantha de Vos. Heren: André Quak, Bob Weydema, Harm Weijman, Marco Kranse en Rick Weijman.