Wedstrijden > Good Luck 2 - VIOS 2

Datum: 15 april 2006

Good Luck 2 verspeelt kans op winst

Ook in de elfde speelronde van de veldcompetitie is het tweede team van Good Luck er niet in geslaagd om de tweede overwinning van het seizoen te boeken. Na de blamerende nederlaag van vorige week tegen Ventura Sport 3 was het deze week een stuk spannender. Het team speelde vrij goed maar het ontbrak aan scorend vermogen. Na twee maal 35 minuten stond men toch weer met lege handen. Er werd met 6-8 verloren van VIOS (W) 2.

Good Luck 2 ging ondanks het harde verlies van de week ervoor de wedstrijd toch met nieuwe moed in. Tegenstander VIOS 2 uit Willemstad wordt gezien als één van de zwakke broeders uit de poule waarvan men moet kunnen winnen. In de eerste helft had Good Luck dan ook duidelijk de overhand. VIOS koos ervoor om achter te verdedigen en hierbij ook nog eens flink in te zakken. De formatie van Wilko Kattestaart kreeg hierdoor grote kansen die normaliter toch tot doelpunten moeten leiden. De kansen waren echter niet aan de Good-Luck-ers besteed en ondanks het duidelijke betere spel ging men toch met een 2-3 achterstand de rust in.

In de tweede helft kwam Good Luck dan toch eindelijk op gelijke hoogte via Marjon Soeteman. Men wilde gelijk op voorsprong komen maar het was VIOS dat toch de voorsprong weer pakte. VIOS was vooral met vrije ballen gevaarlijk en deze kansen werden ook teveel weggegeven. Good Luck kwam op twee punten achterstand, kwam dan wel steeds weer terug maar wist het gat niet meer dichten. Bij 6-8 floot de matige leiding voor het einde van de wedstrijd.

Opnieuw verlies voor de ploeg van coach Wilko Kattestaart. Er had deze keer veel meer in gezeten. Veel meer kansen dan de tegenstander en tóch verliezen. Vooral in de eerste helft had Good Luck het verschil moeten maken. Volgende week speelt Good Luck 2 uit bij Oranje Zwart 2 in Westmaas.