Wedstrijden > DVS 1 - Good Luck 1

Datum: 27 mei 2006

DVS 1 - Good Luck 1

Ook een verloren wedstrijd moet je in de archieven opslaan, dus een verslag ervan maken. Eigenlijk heb ik aan een paar regels genoeg om deze wedstrijd te omschrijven. Het was hééééééééééééééél erg nat. De scheidsrechter snapte er niet veel van. De tegenstander was vanwege afscheid nemende spelers/sters gebrand om te winnen. En dat is voor ons toch wel belangrijk, Good Luck had de competitie al afgesloten en speelde plichtgetrouw deze wedstrijd uit waarbij de inspiratie ver te zoeken was.

Laten we maar zeggen een nieuw seizoen met nieuwe kansen om te laten zien dat we het wel kunnen. Trouwe supporters die in dit hondenweer toch gekomen waren, bedankt!!!

Doelpuntenmakers: Myrna 1 - Nicole 3 - Liesbeth 1 - Petra 1 - Jan-Willem 1 - Ingmar 1 - Arno 1

Het tweede team heeft met een overwinning afscheid genomen van Wilko.