Wedstrijden > Good Luck F - ADO F1

Datum: 26 augustus 2006

Good Luck F - ADO F1

Yippie, we zijn er weer! Afgelopen woensdag hebben we alweer gezellig getraind en nu onze eerste wedstrijd van dit seizoen. De F1 meiden en jongens hadden er zin in. Eerst het veld uitleggen, hoe moest dat ook al weer? Waar kwam die paal nou toch te staan en om de beurt springen om hem toch maar in de grond te krijgen. Nog even snel een paar balletjes schieten en de wedstrijd kon beginnen.

Brian, Evy, Evelien en Jacintha begonnen enorm enthousiast en hebben de benen onder hun lijf vandaan gelopen. En dat had effect, de bal is bijna niet op eigen helft geweest en al snel hadden ze hun ritme goed gevonden. Na iets meer als zes minuten spelen maakte Jacintha 1-0.

Ook het strafworpen gooien ging vrij goed, Brian schoot er minstens drie raak en ook Evy ging super.

De tweede helft speelden Yari en Glenn mee, voor allebei hun eerste wedstrijd. Yari had een snelle dame als tegenstander die hem in het begin nogal eens ontsnapte, maar binnen de korste keren had Yari de dame door en werd zij iedere keer prima verdedigd. En bij Glenn viel het nauwelijks op dat het zijn eerste wedstrijd was. Good Luck had nog wat mooie kansen, maar het scoren wilde niet meer zo lukken, tijd voor de rust dus.

Na een lekker glaasje limonade en even uitrusten konden we weer fris aan de slag. Helaas scoorde ADO al snel naar de rust 1-1, en moesten we deze helft toch heel wat meer verdedigen.

Ook was ADO in de tweede helft erg goed met de strafworpen, ze hadden er 13 in totaal, wij hebben er alles bij elkaar 8 gemaakt.

Nog 7 en een halve minuut te spelen en het ging weer iets beter. Brian speelde zich een aantal keren heel mooi vrij, met mooie schoten op de korf. Het was alleen niet erg dat ze mis gingen, want het was wel onze eigen korf...

De wedstrijd eindigde dus in 1-1. We hebben met zijn allen nog even het veld opgeruimd en daarna aankleden. (Houd iedereen rekening met het douchen na de wedstrijd? Ouders willen jullie elke wedstrijd handdoek, slippers en schone kleding meegeven? Er is altijd wel iemand om even te helpen met aankleden en samen douchen is niet alleen erg gezellig, maar ook wel zo fris!)